Офіційна гарантія від виробника

 

Весь асортимент наших товарів супроводжується офіційною гарантією від виробника. Тривала та успішна експлуатація будь-якого електротехнічного обладнання можлива тільки за умови його правильної установки та експлуатації. Гарантійне обслуговування і ремонт здійснюється лише в авторизованих сервісних центрах. Кожен товар, реалізований в нашому магазині, супроводжується гарантійним талоном, який є підтвердженням гарантійних забов'язань. Термін гарантії залежить від сервісної політики відповідних виробників, багато з яких мають відділення у великих містах України, а саме обслуговування здійснюється авторизованими сервісними центрами. Ви можете отримати повну інформацію про найбільш зручний для Вас сервісний центр, скориставшись web-сайтом виробника, де предстарлений повний список, чи гарантійним талоном до купленого товару, в якому вказані горяча лінія виробника або список сервісних центрів.

Умови гарантійного обслуговування здійснюються у відповідності з діючим Законом України «про захист прав споживачів»

Кожен покупець при отриманні товару може і повинен перевірити комплектацію виробу, яка визначається в описі або інструкції по його експлуатації, і підтвердити відсутність дефектів. У випадку якщо виникла проблема з придбаною технікою Вам необхідно звернутись в авторизований сервісний центр або викликати спеціаліста додому для з'ясування причин несправності.

Адреси і телефони сервісних центрів вказані в гарантійних талонах на товар або на сайті виробника.

 

Гарантійне обслуговування та ремонт

 

Ремонт буває двох видів —гарантійний (якщо поломка відбулась на протязі гарантійного терміну) і не гарантійний (після виходу терміну на техніку). Гарантійне обслуговування включає безкоштовне усунення всіх несправностей в работі на протязі гарантійного терміну з моменту продажу, виникнувших не з Вашої вини. Сервісне обслуговування включає в себе післягарантійне обслуговування.

 

 

 

 

 

УВАГА! Відмовити в гарантійному обслуговуванні Вам можуть, якщо:

 

  •  типовий або серійний номер виробу, а також дата продажу в документах не зрозумілі, стерті чи змінені;
  • порушені правила експлуатації, зазначені в технічній документації, або інструмент експлуатувався не за призначенням;
  • механічно пошкодженний корпус, серійний номер, захисні наклейки, пломби;
  • в середину виробу потрапили сторонні предмети чи рідина;
  •  несправність визначена увімкненням в мережу з невідповідними параметрами напруги або частоти;
  •  діагностика або ремонт здійснювалась приватними особами чи організаціями без відповідного дозволу;
  •  дефекти виникли в наслідок несчасних випадків і форс-мажорних обставин.

Гарантійні умови також не розповсюджуються на інструменти, які мають обмежений термін придатності, а також аксесуари, що йдуть в комплекті з виробом. Не передбачені претензії відносно технічних параметрів виробів, якщо вони відповідають вказаним підприємством-виробником.

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»кожен покупець має право обміняти товар чи повернути його і отримати назад кошти, якщо:

  • товар не був в експлуатації;
  • збережені його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, фабричні бірки, гарантійний талон.

При обміні чи поверненні товару покупець має мати при собі паспорт, а також товарний чи касовий чек, або інший підтверджуючий оплату вказаного виробу документ. Якщо в гарантійний період виріб не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, необхідно надати заключення сервісного центру з відміткою про те, що товар має «вагомий недолік».

Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару здійснюється тільки при наявності заключення авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
При поверненні товару вартість доставки не повертається. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця!

Заточка інструменту:

Прайс на заточку пильних дисків

Сертифікати достовірності та гарантії на продукцію: