Офіційна гарантія виробника

 

Весь асортимент товарів супроводжується офіційною гарантією виробника. Тривала та успішна експлуатація будь-якого електротехнічного обладнання можлива лише за умови його правильної установки та експлуатації. Гарантійне обслуговування та ремонт здійснюється тільки в авторизованих сервісних центрах. Кожен товар, що реалізується в магазині, супроводжується гарантійним талоном, що є підтвердженням гарантійних зобов'язань. Термін гарантії залежить від сервісної політики відповідних виробників, багато з яких мають відділення у великих містах України, а обслуговування проводиться авторизованими сервісними центрами. Ви можете отримати повну інформацію про найбільш зручний для Вас сервісний центр, скориставшись web-сайтом виробника, де представлений повний їх список, або гарантійним талоном до придбаного виробу, в якому вказано гарячу лінію виробника або список сервісних центрів.

Умови гарантійного обслуговування здійснюються відповідно до чинного Закону України «Про захист прав споживача»

Кожен покупець при отриманні товару може і повинен перевірити комплектність виробу, яка визначається описом або посібником з його експлуатації, та підтвердити відсутність дефектів. У разі виникнення проблем із придбаною технікою Вам необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру або викликати додому його фахівця для з'ясування причин неполадки.

Адреси та телефони сервісних центрів вказані в гарантійних талонах на товар або на сайті виробника.

 

Гарантійне обслуговування та ремонт

 

Ремонт буває двох видів гарантійний (якщо поломка відбулася протягом гарантійного терміну) та післягарантійний (після терміну виходу гарантії на техніку). Гарантійне обслуговування включає безкоштовне усунення несправностей у роботі протягом гарантійного терміну з моменту продажу, що виникли не з вашої вини. Сервісне обслуговування включає післягарантійне обслуговування.

 

 

 

 

 

Увага! Відмовити в гарантійному обслуговуванні можуть, якщо:

 

  • типовий чи серійний номер виробу, а також дата продажу в документах нерозбірливі , стерті або змінені;
  • порушено правила експлуатації, наведені в технічній документації, що супроводжує обладнання, або виріб експлуатувався не за призначенням;
  • механічно пошкоджений корпус, серійний номер, захисні наклейки, пломби;
  • всередину виробу потрапили чужорідні предмети або рідини;
  • несправність викликана включенням у мережу з невідповідними параметрами напруги або частоти;
  • розкриття або ремонт виконувались приватними особами чи організаціями без відповідного дозволу;
  • дефекти виникли внаслідок нещасних випадків та форс-мажорних обставин.

Гарантійні зобов'язання також не поширюються на частини, що мають природний обмежений період працездатності, а також аксесуари, що йдуть у комплекті з виробом. Не передбачено претензій щодо технічних параметрів виробів, якщо вони відповідають зазначеним підприємством-виробником.

Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» кожен покупець має право обміняти товар або повернути його та отримати назад гроші, якщо:

  • товар не був в експлуатації;
  • збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, гарантійний талон. касовий чек, або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного виробу. Якщо в гарантійний період виріб не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, необхідно надати висновок сервісного центру з позначкою про те, що товар має "істотний недолік".

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
При поверненні товару вартість доставки та занесення не повертається. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця!

Заточення інструменту:

Прайс на заточування пильних дисків

Сертифікати автентичності та гарантії на продукцію: